Tot apuntava que aquella seria una vetllada irrepetible. I ho va ser. Per molts motius.
La commemmoració del 50è aniversari de l’establiment i el menú especial cuinat i servit pel Francesc Fortí i la Francina Surinyac, la parella propietària, gairebé en la intimitat.
El nivell del sopar, superior, amb unes receptes, una tècnica i uns rituals pràcticament desapareguts. Excepcional la pasta de full elaborada a diari, fantàstica la papillota, excepcionals el filet Wellington i els purés de castanya i poma que l’acompanyaven, sorprenent el suflé de taronja glacé, interessantíssima la sobretaula amb els amfitrions.
El privilegi de viure-ho amb dos amics de la professió, el periodista Josep Sucarrats i el fotògraf Enrique Marco.
I que l’endemà canviés tot.
Ho evoco perquè en parlem a la revista CUINA d’abril, que acaba d’arribar als quioscos i als supermercats BonPreuEsclat. I perquè fou inoblidable.
Deixa un comentari